Zacznij karierę na stanowisku inżyniera systemowego wsparcia technicznego!

Posiadasz wykształcenie informatyczne? Chcesz rozwijać własne kompetencje i zdobywać nowe kwalifikacje w międzynarodowym środowisku? Zadowolenie klienta sprawia Ci ogromną satysfakcję? Zostań częścią naszego dynamicznie rozwijającego się działu IT i razem z nami stawiaj czoła codziennym wyzwaniom!

Chcesz dołączyć do naszego zespołu?

Zadania

Jakie będą Twoje zadania:

  • administrowanie oraz monitoring sieci LAN, WAN, Wi-Fi oraz UPS, serwerowni, stacji roboczych i systemu plików
  • prowadzenie i wdrażanie krajowych oraz międzynarodowych projektów informatycznych
  • zarządzanie sprzętem IT oraz usuwanie problemów oprogramowania i aplikacji wykorzystywanych w firmie
  • rozwiązywanie problemów na drugim poziomie wsparcia użytkownika
  • proaktywne podejście do innowacyjnych rozwiązań oraz ich wsparcie
  • optymalizacja procesów i systemów IT
  • tworzenie i utrzymywanie aktualnej dokumentacji technicznej.

Oczekiwania

Czego oczekujemy od Ciebe:

  • wyższego wykształcenia (mile widziane ukończenie kierunków technicznych o profilu informatycznym lub pokrewnym)
  • znajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
  • praktycznego doświadczenia w administrowaniu siecią LAN,WAN i Wi-Fi
  • dobrej znajomości systemów zarządzania infrastrukturą IT oraz systemów komputerowych – począwszy od warstwy sieci, skończywszy na warstwie aplikacji
  • umiejętności analizy – odnajdywania przyczyn problemów, bazując na konkretnych symptomach
  • praktycznego doświadczenia w administrowaniu aplikacjami i programami systemowymi
  • umiejętności pracy w zespole oraz pod presją czasu, samodzielności w działaniu i zaangażowania.

Zalety

Co Ci zapewnimy

  • ciekawe i odpowiedzialne zadania w dynamicznym zespole
  • udział w międzynarodowych projektach IT
  • możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku
  • pracę z najnowocześniejszymi systemami i aplikacjami informatycznymi
  • atrakcyjne wynagrodzenie i bogaty pakiet socjalny (m.in. karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, bony na święta Bożego Narodzenia i Wielkanoc, dofinansowanie do wypoczynku, urlop Sabbatical, imprezy rekreacyjne i kulturalno-rozrywkowe).

Wywiad 

Poznaj Andrzeja- pracownika działu IT.

Andrzej ukończył studia na Politechnice Wrocławskiej, uzyskując tytuł magistra inżyniera telekomunikacji. Na ostatnim roku studiów, po wcześniejszym dwumiesięcznym stażu w Kauflandzie, zaczął pracę jako inżynier systemowy wsparcia biznesowego w dziale IS BSP. Pasją Andrzeja są podróże. Lubi odwiedzać nowe miejsca, zwiedzać zabytkowe miasta, chodzić po górach oraz jeździć na rowerze po górskich single trackach. Dowiedz się, co Andrzej myśli o pracy w Kauflandzie!

1. Czym dokładnie się zajmujesz?

Na co dzień zajmuję się szeroko pojętym zarządzaniem oraz prowadzeniem projektów w zakresie IT, szczególnie tych związanych z infrastrukturą sieciową. Pracuję w drugiej linii wsparcia i do moich głównych obowiązków należy m.in. utrzymywanie poprawnego funkcjonowania infrastruktury sieciowej i systemów sieciowych oraz rozwiązywanie krytycznych awarii sieciowych.

Jak już wspomniałem, zajmuję się także prowadzeniem projektów od strony IT, takich jak modernizacja i ulepszanie systemów informatycznych, wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań i urządzeń dla różnych procesów funkcjonowania. Jestem odpowiedzialny za sieci LAN, WAN i WLAN oraz za urządzenia, które przyczyniają się do ich poprawnego funkcjonowania. Mam pod nadzorem UPS i serwerownie we wszystkich marketach, magazynach i centrali sieci Kaufland w Polsce.

2. Czego się nauczyłeś w Kauflandzie?

Codziennie zdobywam nowe doświadczenia oraz wiedzę z zakresu zarządzania oraz projektowania w obrębie systemów, aplikacji i urządzeń IT. Pracuję w Kauflandzie dwa lata i w tym czasie miałem okazje w praktyce wykorzystać wiedzę, którą zdobyłem w czasie studiów.

3. Co jeszcze daje Ci praca tutaj?

Przede wszystkim mam szansę pracować w zgranym zespole i dynamicznie rozwijającym się środowisku IT. Uczestniczę w międzynarodowych projektach, dzięki którym wszyscy wymieniamy się doświadczeniem.

4. Jak zaczęła się Twoja przygoda w Kauflandzie?

Byłem wtedy studentem, postanowiłem pójść na dwumiesięczny wakacyjny staż. Pod koniec praktyk dostałem ofertę stałej pracy w dziale IS BSP, czyli business support and project. Po dziewięciu miesiącach przeszedłem do działu IS Infrastructur, w którym pracuję do dzisiaj.

5. Jakich wskazówek udzieliłbyś osobom ubiegającym się o pracę w dziale IT?

Cenionymi atutami w tej profesji są profesjonalizm i dokładność. Wiele tematów wymaga konsultacji zarówno w dziale krajowym, jak i międzynarodowym. Dlatego bardzo ważna jest umiejętność komunikacji i pracy w zespole. W świecie IT znaczące jest również bycie elastycznym przy różnego rodzaju wyzwaniach i projektach.

 


Oferty pracy

Chciałbyś u nas pracować? Na naszym portalu kariery znajdziesz wszystkie aktualne oferty.

Profil kandydata

Załóż konto w naszym systemie i śledź status swoich aplikacji zgłoszeniowych.

Formularz kontaktowy

Masz pytania? Nasz zespół rekrutacyjny chętnie na nie odpowie.