Twoja kariera w Obszarach Centralnych

Od ekspansji po przebudowę obiektu: to zadania Departamentu Obszarów Centralnych w firmie Kaufland. Jeżeli chciałbyś wesprzeć nas w poszukiwaniu nowych lokalizacji, a przy tym interesują Cię zagadnienia związane z nieruchomościami – Departament Obszary Centralne jest idealnym miejscem dla Ciebie. 

Tutaj znajdziesz aktualne oferty pracy w Obszarach Centralnych. 

Zadania

Zadania realizowane w Obszarach Centralnych

  • poszukiwanie nowych lokalizacji
  •  planowanie, budowa i realizacja nowych inwestycji
  •  opracowywanie strategii zarządzania zaopatrzeniem dla całego przedsiębiorstwa
  •  wynajem oraz zarządzanie nieruchomościami
  •  prowadzenie rozliczeń
  •  konserwacja i modernizacja marketów. 

Podział

Poznaj specyfikę pracy w Departamencie Obszary Centralne

Departament Obszary Centralne składa się z 5 różnych pionów, w których prace, mimo iż podzielone ze względu na ich specyfikę, w całości dają jeden, spójny efekt.

Pion Budowy i Rozwoju Nieruchomości

Jest odpowiedzialny za nowe otwarcia i modernizację istniejących obiektów sieci Kaufland.

Pion Zarządzania Nieruchomościami

Jest odpowiedzialny za eksploatację obiektów i wynajem strefy koncesjonariuszy.

Pion Centralnego Zarządzania Nieruchomościami

Odpowiedzialny za administracyjne zarządzanie nieruchomościami należącymi do firmy Kaufland oraz koordynację i wspieranie działań podejmowanych przez poszczególne Piony Zarządzania Nieruchomościami w Regionach.

Dział Analiz i Planowania Inwestycji

Odpowiedzialny za prognozowanie kosztów przyszłych inwestycji, analizowanie kosztów oraz przeprowadzanie procesów przetargowych.

Pion Zaopatrzenia

Odpowiedzialny za zakup wyposażenia i usług oraz koordynację dostaw do marketów, centrów dystrybucyjnych, biur regionalnych i Centrum Usług Wspólnych w ramach prowadzonych projektów.



Wywiad 

Poznaj Jarka, Eksperta ds. Rozwoju Nieruchomości

Jarek na co dzień realizuje liczne, międzynarodowe projekty w obszarze nieruchomości oraz ekspansji. Dowiedz się, jak wygląda praca w Kauflandzie z punktu widzenia naszego Eksperta.

1. Jak zaczęła się Twoja kariera w Kauflandzie?

Prawdę mówiąc, brałem udział w dwóch rekrutacjach do Kauflandu. Za pierwszym razem nie udało się ze względu na lokalizację, która mi nie odpowiadała, natomiast gdy pojawiło się ogłoszenie na województwo zachodniopomorskie, zdecydowałem się spróbować jeszcze raz swoich sił i zostałem zaproszony na rozmowę z moim obecnym szefem, z którym, jak się okazało na rozmowie, znaliśmy się już z poprzedniej firmy, więc wiedział, jakie są moje możliwości i co może zyskać, decydując się na moją kandydaturę.

2. Jak w praktyce wygląda normalny dzień pracy Eksperta ds. rozwoju nieruchomości?

Każdy dzień jest tak naprawdę inny. Pracuję w zadaniowym systemie czasu pracy i zarządzam równolegle wieloma projektami, przy czym zdecydowanym priorytetem w mojej pracy jest budowanie pozytywnych relacji z kontrahentami i firmami zewnętrznymi. Oprócz tego odpowiadam również za koordynację pracy pozostałych działów fachowych i prawidłowy przepływ informacji. Praca Eksperta to także liczne analizy inwestycyjne, wyszukiwanie nowych lokalizacji i działek pod budowę marketu, sprawdzanie terenu pod kątem planistycznym. Do moich obowiązków należy również gruntowna analiza terenu i konkurencji, a także wszystkich czynników, które wpływają na sukces sklepu.

3. Jakie predyspozycje i cechy charakteru według Ciebie powinna mieć osoba na tym stanowisku?

Przede wszystkim musi być to osoba zdecydowanie samodzielna, odporna na stres i wielozadaniowa - do wykonania jest dużo prac równolegle i nierzadko w bardzo krótkim czasie. Z pewnością musi łatwo nawiązywać kontakty z ludźmi, często trudnymi, ale też z urzędami. Doświadczenie w branży, znajomość podległego terenu i lokalnego rynku również są konieczne.

4. Jakie możliwości rozwoju daje firma Kaufland?

Z pewnością daje realną szansę na rozwój i awans. Jestem tego dobrym przykładem. Swoją karierę zaczynałem na stanowisku Starszego Specjalisty. Ze względu na wysokie wyniki już po roku pracy awansowałem na stanowisko Eksperta i codziennie biorę udział w dużych, międzynarodowych projektach. Codziennie uczę się czegoś nowego i – co jest dla mnie najważniejsze – mam naprawdę duży wpływ na to, co dzieje się w firmie.

5. Jaki jest Twój największy sukces w Kauflandzie?

Sukcesów na swoim koncie mam sporo, jednak jednym z większych jest pozyskanie w ciągu zaledwie roku od zatrudnienia nieruchomości, na której lada moment stanie nasz market. Jest to ogromny sukces, ponieważ wymaga to wiele pracy i w innych firmach taki proces trwa znacznie dłużej. Projekt jest bardzo złożony, trzeba prowadzić liczne negocjacje handlowe z partnerami biznesowymi, dlatego jestem z tego dumny.

6. Co poradziłbyś młodym osobom, które właśnie teraz decydują o swojej przyszłości zawodowej? Na czym powinny się skupić, jakie umiejętności będą im potrzebne, gdyby chciały pracować w obszarze nieruchomości?

Osoby, które chcą związać swoją przyszłość z obszarem nieruchomości, powinny już na starcie podjąć studia kierunkowe, które z pewnością pozwolą im pogłębić wiedzę fachową z zakresu urbanistyki i prawa budowlanego, a ta jest bardzo potrzebna  w codziennej pracy. Warto też postawić na praktykę i konsekwentne zdobywanie doświadczenia w branży, przy czym należy się też uzbroić w cierpliwość, ponieważ efekty wykonywanej pracy widoczne będą dopiero po dłuższym czasie.


Informacje dodatkowe

To może Cię również zainteresować


Oferty pracy

Chciałbyś u nas pracować? Na naszym portalu kariery znajdziesz wszystkie aktualne oferty.

Profil kandydata

Załóż konto w naszym systemie i śledź status swoich aplikacji zgłoszeniowych.

Formularz kontaktowy

Masz pytania? Nasz zespół rekrutacyjny chętnie na nie odpowie.
Praca przy roznoszeniu gazet reklamowych

Poszukujemy roznosicieli gazet reklamowych oraz koordynatorów na terenie całej Polski.

Osoby zainteresowane pracą prosimy o kontakt:

E-mail:dystrybucja.rekrutacja@kaufland.pl  

Tel.: 71 / 37 70 180

W temacie E-maila prosimy o podanie nazwy swojego miasta.

Praca przy roznoszeniu gazet reklamowych