Informacje i wskazówki dotyczące rekrutacji
Proces rekrutacyjny wzbudza wiele pytań i wątpliwości. Tutaj znajdziesz informacje i wskazówki związane z przebiegiem rekrutacji w naszej firmie.
Twoja aplikacja online
Swoją przygodę z Kauflandem rozpocznij od wyszukania na naszej stronie kariery odpowiedniego dla siebie stanowiska. W ustawieniach możesz również aktywować newsletter, który będzie Cię informował o nowych ofertach pracy.
Zachęcamy do aplikowania online, za pośrednictwem naszej wyszukiwarki ofert pracy na stronie kariery. Oferujemy Ci dwie możliwości aplikowania:

Wybór odpowiednich kandydatów
Na tym etapie procesu rekrutacyjnego zostanie przeprowadzona analiza Twojej aplikacji pod kątem zgodności z wymaganiami na wybranym stanowisku. Jakość prowadzonego przez nas procesu rekrutacyjnego jest dla nas bardzo ważna, dlatego tak szybko, jak to możliwe, otrzymasz od nas informację zwrotną na temat statusu swojej aplikacji. W każdej chwili możesz także skontaktować się z nami za pomocą naszego formularza kontaktowego. Proces weryfikacji kandydatów opiera się wyłącznie na obiektywnych kryteriach oceny, takich jak doświadczenie zawodowe, zdobyte kwalifikacje oraz kompetencje.
Rozmowa kwalifikacyjna
Podczas rozmowy kwalifikacyjnej chcielibyśmy Cię bliżej poznać, odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania, a także przybliżyć Ci informacje na temat naszej firmy, wartości, kultury pracy oraz zespołu. W zależności od proponowanego stanowiska rozmowa trwa od 30 do 90 minut. Zazwyczaj podczas rozmowy kwalifikacyjnej obecny jest Twój przyszły przełożony oraz druga osoba z działu fachowego.
W przypadku wybranych stanowisk organizowana jest także sesja Assessment Center. W jej trakcie kandydaci wykonują określone zadania, które mają zweryfikować ich kompetencje wymagane na danym stanowisku. Przewidywany czas trwania takiej rozmowy z elementami Assessment Center wynosi ok. 3 godzin.
Kolejne kroki
Po rozmowie kwalifikacyjnej otrzymasz od nas informację zwrotną- mejlowo lub telefonicznie. W zależności od stanowiska i działu fachowego zaprosimy Cię na kolejną rozmowę lub złożymy ofertę współpracy.
Przebieg procesu rekrutacyjnego na poszczególne stanowiska
Chcesz uzyskać więcej informacji na temat procesu rekrutacyjnego w Kauflandzie? Zobacz, jak przebiega proces rekrutacyjny na oferowane stanowiska.
Aplikacja online
Analiza aplikacji
Rozmowa kwalifikacyjna
Decyzja
opcjonalnie druga rozmowa kwalifikacyjna
Etapy rekrutacji na stanowisko Menedżera Marketu i Stażysty w programie Absolwent
Aplikacja online
Analiza aplikacji
Test kompetencyjny online
Wywiad telefoniczny / Wywiad wideo
Rozmowa kwalifikacyjna z elementami Assessment Center
Decyzja
Najczęściej zadawane pytania
Na niektóre z pytań dotyczących procesu rekrutacyjnego możemy odpowiedzieć już teraz.
Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
1. Czy mogę aplikować na kilka stanowisk jednocześnie?
Jeśli kilka ofert jednocześnie wzbudziło Twoje zainteresowanie, jak najbardziej zachęcamy do złożenia aplikacji na wybrane stanowiska. Prosimy jednak o przemyślane aplikowanie na oferty, które Twoim zdaniem odpowiadają Twoim kompetencjom i kwalifikacjom.
2. Czy mogę przesłać swoje CV mejlem lub za pośrednictwem formularza kontaktowego?
Zgodnie z procedurą rekrutacyjną naszej firmy nie przyjmujemy aplikacji wysyłanych pocztą elektroniczną. Osoby zainteresowane pracą prosimy o aplikowanie online za pośrednictwem naszej wyszukiwarki ofert pracy. Tutaj znajdują się wszystkie aktualne oferty pracy w naszej firmie. Jeśli szukana przez Ciebie oferta nie jest dostępna na naszej stronie kariery, oznacza to, że nie mamy w danym momencie wakatów, a tym samym nie ma możliwości składania aplikacji. Dodatkowo w profilu kandydata możesz włączyć Alert dotyczący nowych ofert pracy. Dzięki temu nasz system co tydzień będzie Cię informował o nowych ofertach pracy.
3. Czy mogę ustawić powiadomienia/alerty, które będą mnie informować o nowych ofertach pracy?
W profilu kandydata, w ustawieniach możesz włączyć Alert dotyczący nowych ofert pracy. Dzięki temu nasz system co tydzień będzie wysyłał do Ciebie mejle z informacją o nowych stanowiskach.
Jeśli nie masz jeszcze dostępu do profilu kandydata, w dowolnym momencie możesz również utworzyć taki profil, klikając w przycisk „Profil kandydata”, w prawym górnym rogu strony, a następnie „Nie pamiętasz hasła?”. System poprosi o wprowadzenie adresu mejlowego (wpisujemy ten adres mejlowy, który został podany podczas wysyłania aplikacji bez logowania). W kolejnym kroku otrzymasz wiadomość mejlową z instrukcją, jak zresetować hasło, a tym samym uzyskać dostęp do swojego konta.
4. Jak długo można aplikować na daną ofertę pracy?
Tak długo, jak dana oferta pracy widnieje na naszej stronie internetowej oraz portalach zewnętrznych, jest ona aktualna i można w odpowiedzi na nią przesyłać dokumenty aplikacyjne.
5. Czy po złożeniu aplikacji mogę wprowadzać jeszcze zmiany lub dołączyć dodatkowe dokumenty?
Jeśli skorzystałaś/eś z opcji „Aplikuj teraz bez logowania”, należy wybrać w menu „Profil kandydata”, a następnie „Nie pamiętasz hasła?”. System poprosi o wprowadzenie adresu mejlowego (wpisujemy ten adres mejlowy, który został podany podczas wysyłania aplikacji bez logowania). W kolejnym kroku otrzymasz wiadomość mejlową z instrukcją, jak zresetować hasło, a tym samym uzyskać dostęp do wysłanych wcześniej aplikacji. W stworzonym w ten sposób profilu kandydata istnieje możliwość dokonywania zmian. Brakujące dokumenty należy dodać w polu „Moje dokumenty”, a następnie zapisać zmiany.
Jeśli skorzystałaś/eś z opcji „Aplikuj teraz, logując się w naszym systemie”, należy zalogować się do swojego profilu kandydata i w polu „Moje dokumenty” załączyć brakujące dokumenty, a następnie zapisać zmiany.
6. Czy mogę przerwać proces aplikowania online i kontynuować go w późniejszym terminie?
Możesz przerwać składanie aplikacji online tylko wtedy, gdy ubiegasz się o pracę za pośrednictwem profilu kandydata. Wprowadzone przez siebie dane w profilu kandydata możesz zapisać i wysłać swoją aplikację w dowolnym czasie.
7. Czy mogę wycofać swoją kandydaturę?
W dowolnym momencie możesz zrezygnować z udziału w procesie rekrutacji, a tym samym wycofać swoją aplikację za pośrednictwem profilu kandydata. Jeśli skorzystałaś/eś z opcji „Aplikuj teraz bez logowania”, należy wybrać w Menu „Profil kandydata”, a następnie „Nie pamiętasz hasła?”. System poprosi o wprowadzenie adresu mejlowego (wpisujemy ten adres mejlowy, który został podany podczas wysyłania aplikacji bez logowania). W kolejnym kroku otrzymasz wiadomość mejlową z instrukcją, jak zresetować hasło, a tym samym uzyskać dostęp do wysłanych wcześniej aplikacji. W stworzonym w ten sposób profilu kandydata istnieje możliwość dokonywania zmian.
8. Nie pamiętam swoich danych do logowania. W jaki sposób mogę je odzyskać?
Bez względu na to, czy posiadasz już profil kandydata w naszym systemie, czy też wysłałaś/eś swoją aplikację, korzystając z opcji „Aplikuj teraz bez logowania”, w menu po prawej stronie należy wybrać „Profil kandydata”, a następnie „Nie pamiętasz hasła?”. System poprosi o wprowadzenie adresu mejlowego. W kolejnym kroku otrzymasz wiadomość mejlową z instrukcją, jak zresetować hasło, aby móc ponownie zalogować się do swojego profilu.
9. Na co należy zwrócić uwagę załączając dokumenty?
Będzie nam bardzo miło, jeśli dołączysz do swojej aplikacji takie dokumenty jak życiorys, list motywacyjny, certyfikaty etc.
Akceptowane typy plików: PDF, DOCX, obraz i tekst (nie: MSG, PPT lub XLS)
Maksymalna wielkość pliku: 5 MB na każdy dokument.
10. Jak długo moje dane są przechowywane w systemie?
Wszystkie informacje na temat przetwarzania i przechowywania danych osobowych kandydatów można znaleźć w naszej polityce prywatności. W każdej chwili istnieje oczywiście możliwość samodzielnego usunięcia swoich danych.
11. Czy moje dane osobowe będą przetwarzane?
Dane osobowe przekazane nam podczas składania aplikacji telefonicznie lub mejlowo traktowane są jako dane poufne i będą przetwarzane wyłącznie na potrzeby procesu rekrutacyjnego lub odpowiedzi na Twoje zapytanie. Podstawę prawną stanowi art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Więcej szczegółowych informacji na temat naszych zasad ochrony danych można znaleźć tutaj.
Skontaktuj się z nami
Masz jeszcze jakieś pytania? Skontaktuj się z nami, a chętnie na nie odpowiemy.