Twoja kariera w Centrali

Od liczb do paragrafów, od towaru do ludzi – to zakres działań Centrali. Jeżeli masz zdolności analityczne, znasz się na przepisach prawnych, łatwo nawiązujesz kontakty, a przy tym interesujesz się zagadnieniami związanymi z zakupami, controllingiem lub marketingiem – obszar Centrali to idealne miejsce dla Ciebie.

Pracownicy Centrali wykonują różnorodne zadania, mające na celu wsparcie rozwoju naszego przedsiębiorstwa. Należą do nich obowiązki z zakresu administracji, polityki personalnej, prawa i compliance, zakupów, zaopatrzenia, finansów, rachunkowości, controllingu, marketingu oraz dystrybucji materiałów reklamowych. 

Realizacja powyższych zadań możliwa jest dzięki zastosowaniu odpowiednich narzędzi informatycznych, które powstają we współpracy z pracownikami z obszaru Systemów Informacyjnych.


Oferty pracy

Chciałbyś u nas pracować? Na naszym portalu kariery znajdziesz wszystkie aktualne oferty.

Profil kandydata

Załóż konto w naszym systemie i śledź status swoich aplikacji zgłoszeniowych.

Formularz kontaktowy

Masz pytania? Nasz zespół rekrutacyjny chętnie na nie odpowie.