Twoja kariera w Departamencie Administracji

Departament Administracji łączy w sobie zadania dotyczące funkcjonowania całego przedsiębiorstwa. To tu zbiegają się procesy inwestycyjne, zakupowe, logistyczne i sprzedażowe. Przetwarzając miliony danych, wyszukujemy i raportujemy aktualne trendy będące podstawą dla innych działów w procesie podejmowania właściwych decyzji biznesowych.

Tutaj znajdziesz aktualne oferty pracy w Departamencie Administracji. 

Działy

Poznaj specyfikę pracy w Departamencie Adminstracji

Departament Administracji łączy w sobie zadania dotyczące funkcjonowania całego przedsiębiorstwa. Zobacz, jakie piony i działy wyróżniamy wewnątrz firmy.

1. Rachunkowość i Finanse

Rachunkowość i Finanse odpowiadają za prawidłową ewidencję księgową zdarzeń gospodarczych, prezentację wyników finansowych i sporządzanie sprawozdań finansowych. Kompetencją tego pionu jest również zarządzanie finansami firmy.

2. Podatki

Podatki dbają o zgodność procesów z prawem podatkowym, poprawność rozliczeń i elektroniczną wymianę danych z organami administracji państwowej.

3. Controlling

Controlling planuje budżet, wyjaśnia odchylenia od niego oraz wspiera kadrę zarządzającą poprzez wykonywanie analiz niezbędnych w procesie podejmowania strategicznych i operacyjnych decyzji.

4. IT

Obszar Systemów Informacyjnych (IT) implementuje najnowsze rozwiązania technologiczne, mające na celu usprawnienie procesów organizacyjnych, dbając jednocześnie o sprawne działanie wszystkich systemów przetwarzających dane.

5. Prawo i Compliance

Prawo i Compliance czuwa nad zgodnością prawną wewnętrznych regulacji obowiązujących w grupie Kaufland oraz podejmowanych przez nią działań. Ponadto odpowiada za ochronę danych osobowych i ubezpieczenie zasobów naszego przedsiębiorstwa.

6. Projekty i Procesy

Dział Projektów i Procesów zarządza procesami administracyjnymi, jednocześnie je optymalizując. Koordynuje wdrożenia projektowe oraz wszelkie zmiany procesowe. Dba zarówno o transfer wiedzy, jak i bieżące wsparcie systemowe.

7. Customer Management

Pion Customer Management informuje o przygotowaniu marketów i centrów dystrybucyjnych do sprzedaży, kontroluje przestrzeganie przepisów prawa i zasad obowiązujących w przedsiębiorstwie, dba o bezpieczeństwo i higienę pracy oraz daje klientom i pracownikom możliwość łatwego komunikowania się z przedsiębiorstwem. Dzięki stałej kontroli różnorodnych obszarów działalności naszego przedsiębiorstwa oraz poznawaniu opinii klientów i pracowników Pion Customer Management pełni rolę swoistego sejsmografu, który wyczuwa ważne dla kierownictwa firmy i całej sieci sygnały.

 

Korzyści

Zobacz, co oferujemy naszym pracownikom

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • zaufanie i uznanie oraz możliwość awansu
  • możliwości rozwoju w międzynarodowym środowisku
  • profesjonalne wdrożenie
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • kartę MultiSport, dofinansowanie do wypoczynku
  • bony i upominki świąteczne
  • prywatną opiekę medyczną
  • pracę z doświadczonymi ludźmi i koleżeńską atmosferę w pracy

 

Więcej informacji o zaletach pracy w naszej firmie znajdziesz tutaj.


Oferty pracy

Chciałbyś u nas pracować? Na naszym portalu kariery znajdziesz wszystkie aktualne oferty.

Profil kandydata

Załóż konto w naszym systemie i śledź status swoich aplikacji zgłoszeniowych.

Formularz kontaktowy

Masz pytania? Nasz zespół rekrutacyjny chętnie na nie odpowie.