Praktyki letnie w Kauflandzie

Praktyka podczas studiów to inwestycja w przyszłe życie zawodowe, dlatego niezmiernie ważny jest wybór pracodawcy jeszcze na etapie nauki. W ramach praktyki wakacyjnej zdobędziesz nowe umiejętności, poszerzysz posiadane kompetencje oraz sprawdzisz wiedzę nabytą podczas studiów.

Oferty praktyk pojawią się już w maju i znajdziesz je tutaj.

To warto wiedzieć!

Istotne kwestie w skrócie

Czas trwania praktyk:

lipiec - wrzesień

Wynagrodzenie:

2900 zł brutto

Założenia:

status studenta/absolwenta

dyspozycyjność - 3 miesiące

Start:

lipiec


Informacje ogólne

Zobacz, jak wygląda program praktyk w firmie Kaufland

Nasza oferta praktyk wakacyjnych pozwoli Ci połączyć posiadaną już wiedzę z doświadczeniem. Dajemy Ci możliwość rozwoju w działach zajmujących się sprzedażą, logistyką, polityką personalną, nadzorem i eksploatacją marketów, zakupem produktów i usług czy zarządzaniem nieruchomościami.

Program praktyki opiera się na odpowiednio przygotowanym wdrożeniu, które przewiduje zdobycie wiedzy we wszystkich aspektach wybranego przez Ciebie obszaru działania oraz na praktycznym wykorzystaniu nabytych umiejętności.



Wywiad z Kasią

Poznaj Kasię – uczestniczkę programu praktyk letnich

Interesują Cię praktyki letnie? Zobacz, jak przebiegają w naszej firmie i czego możesz się u nas nauczyć.

1. Jak trafiłaś do Kauflandu?

Moja przygoda w Kauflandzie zaczęła się 10 miesięcy temu. Zostałam ambasadorką Kaufland Polska, dzięki czemu miałam okazję poznać firmę i jej korporacyjną strukturę. Ten czas nauczył mnie, jak promować markę, na czym opiera się marketing, a co najważniejsze – poznałam wspaniałych ludzi. Uczestniczyłam w procesie tworzenia gadżetów, organizowałam wydarzenia promocyjne oraz szkolenia. Mogłam również we współpracy z innymi ambasadorami przeprowadzić konkurs online, a także stworzyć filmik o pracownikach. To jednak było dla mnie za mało i chciałam więcej.

2. Dlaczego zdecydowałaś się na praktyki w Kauflandzie?

Ponieważ wiedziałam, że Kaufland to rozwijająca się firma. Wierzyłam w to, że mogę się dzięki niemu jeszcze wiele nauczyć. Praktyki to był również krok, dzięki któremu chciałam pokazać, że mogę być wartością dla firmy oraz że ma ona dla mnie ogromne znaczenie.

 

3. Czego nauczyłaś się na praktykach?

Na praktykach nauczyłam się głównie tego, jak wygląda życie w korporacji, jak wyglądają systemy i procesy, np. rekrutacyjne czy employer brandingowe. Widzę też, że rozwinęłam umiejętności, które już posiadałam. To był czas, by wykorzystać kompetencje miękkie, jak np. komunikacja w obszarze biznesowym czy komunikacja na poziomie rekrutacyjnym z kandydatami. Miałam także możliwość nauczenia się, jak pisać artykuły i na co należy w nich zwracać uwagę. Praca w Pionie Rekrutacji i Marketingu Personalnego pomogła mi również podszkolić się pod względem asertywności oraz w budowaniu własnych granic.

4. Postanowiłaś zostać w firmie, związując się z nią zawodowo. Czy praktyki miały wpływ na tę decyzję? Co o tym zdecydowało?

Oczywiście, że tak! Dzięki tym trzem miesiącom zrozumiałam, że to firma, w której pracują wspaniali ludzie, którzy dzielą się swoim doświadczeniem czy wiedzą, a także zawsze wyciągają pomocną dłoń. Kaufland to również miejsce, w którym będę mogła się rozwijać i właśnie taki mam plan.

5. Co będziesz robić w Kauflandzie? Jakie masz plany związane z firmą?

Dołączam do programu stażowego Absolwent. Dzięki niemu zamierzam rozwijać się w kierunku, który pozwoli mi kreować moją karierę i markę osobistą.

6. Co studiujesz?

Kończę psychologię na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.


Wywiad z Adamem

Praktyka czyni mistrza! Poznaj Adama, naszego praktykanta w Dziale Redakcji w Departamencie Marketingu!

Trzy miesiące wakacyjnej przerwy od nauki i zajęć na uczelni to szansa, żeby zdobyć cenne doświadczenie, poznać świetnych ludzi i przy okazji… podreperować studencki budżet. Dowiedz się, co o praktykach w Kauflandzie myśli Adam.

Jakie wyobrażenia miałeś o firmie Kaufland?

Przyznam, że nie wiedziałem, czego mam się spodziewać. Kaufland jawił mi się na początku jako typowy przedstawiciel wielkiej korporacji. Miałem już doświadczenie pracy jako dziennikarz w niewielkiej redakcji i doskonale odpowiadał mi taki klimat. Uznałem jednak, że zaryzykuję. Moje obawy zostały szybko rozwiane, bo Kaufland z komiczno-strasznymi scenami z memów o wielkim korpo nie ma nic wspólnego. To ogromna firma, ale pracownicy nie są dla siebie anonimowi, ponieważ w centrali na pierwszym miejscu stawia się relacje między ludźmi.

Opowiedz zatem, jak przebiegała Twoja praktyka w „wielkim korpo”?

Podczas pierwszych dni w centrali przekonałem się o tym, że jako praktykant nie będę innym parzył kawy, jak żartuje się czasem z czynności, które studenci wykonują na stażach. Duże wrażenie zrobił na mnie fakt, że na spotkaniu Departamentu Marketingu – pierwszym, w którym uczestniczyłem – zapytano mnie o zdanie odnośnie do powstającej kampanii billboardowej. Od początku traktowano mnie jako pełnoprawnego pracownika redakcji. Powoli i cierpliwie wdrażano do moich obowiązków, do których należały m.in.: korekta i pisanie tekstów oraz sloganów reklamowych (copywriting) czy opracowywanie haseł marketingowych.

A co możesz powiedzieć o swojej rozmowie kwalifikacyjnej?

Rekruterzy już na samym wejściu powitali mnie szerokim uśmiechem. Od razu rozpoznałem w nich pozytywnych ludzi, którzy wprost inspirowali swoją energią. Muszę przyznać, że rozmowa była dość wymagająca. Odpowiedziałem na szereg pytań i zmierzyłem się z kilkoma zadaniami. Spotkanie trwało blisko 40 minut, ale czas ten minął błyskawicznie. Wszystko dzięki świetnej atmosferze i wywiadzie rekrutacyjnym przeprowadzonym w luźnym tonie. Ucieszyłem się bardzo, kiedy zadzwonił telefon z informacją, że dostałem się na praktykę. 

Jak z perspektywy czasu oceniasz te 3 miesiące w Kauflandzie?

Każdego dnia praktyk było twórczo i kreatywnie, czyli tak jak chciałem, żeby było. Codziennie towarzyszyła nam świetna atmosfera. Ostatniego dnia stażu nie powiedziałem: żegnajcie, tylko: do zobaczenia. Być może po studiach znów nadarzy się okazja, że zasiądę w redakcji, tym razem jednak już nie jako praktykant, a pracownik centrali Kaufland Polska. Jeśli kiedyś i Wam pojawi się gdzieś oferta praktyk w Kauflandzie, odpowiadająca Waszym zainteresowaniom i profilowi studiów, nie wahajcie się – ślijcie swoje CV, bo naprawdę warto!


Informacje dodatkowe

To może Cię również zainteresować


Oferty pracy

Chciałbyś u nas pracować? Na naszym portalu kariery znajdziesz wszystkie aktualne oferty.

Profil kandydata

Załóż konto w naszym systemie i śledź status swoich aplikacji zgłoszeniowych.

Formularz kontaktowy

Masz pytania? Nasz zespół rekrutacyjny chętnie na nie odpowie.
Praca przy roznoszeniu gazet reklamowych

Poszukujemy roznosicieli gazet reklamowych oraz koordynatorów na terenie całej Polski.

Osoby zainteresowane pracą prosimy o kontakt:

E-mail:dystrybucja.rekrutacja@kaufland.pl  

Tel.: 71 / 37 70 180

W temacie E-maila prosimy o podanie nazwy swojego miasta.

Praca przy roznoszeniu gazet reklamowych