FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Na niektóre z pytań dotyczących procesu rekrutacyjnego możemy odpowiedzieć już teraz.

Tu znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:

Jaka jest różnica między „Aplikuj teraz, logując się w naszym systemie” a „Aplikuj teraz bez logowania”?

Aplikuj teraz, logując się  w naszym systemie:
Wybierając ten sposób aplikowania, należy utworzyć profil kandydata, podając nazwę użytkownika i hasło. Dzięki temu istnieje możliwość śledzenia statusu swojej aplikacji, dodawania dokumentów, wprowadzania zmian, aktualizowania danych lub wycofania swojej kandydatury z procesu rekrutacyjnego.

Aplikuj teraz bez logowania:
Wybierając ten sposób aplikowania, należy podać jedynie te dane, które są niezbędne do złożenia aplikacji (* = pole obowiązkowe). Jest to szybki i prosty sposób aplikowania, jednak nie daje możliwości bezpośredniego edytowania wprowadzonych już danych.

Wysłałem/am swoją aplikację, korzystając z opcji „Aplikuj teraz bez logowania”? W jaki sposób mogę zarządzać moją aplikacją i dokonywać zmian?

Aby mieć dostęp do wysłanych aplikacji, należy wybrać w Menu „Profil kandydata”, a następnie „Nie pamiętasz hasła?”. System poprosi o wprowadzenie adresu e-mail (wpisujemy ten adres e-mail, który został podany podczas wysyłania aplikacji bez logowania). W kolejnym kroku otrzymasz wiadomość mailową z instrukcją, jak zresetować hasło, a tym samym uzyskać dostęp do wysłanych wcześniej aplikacji. W stworzonym w ten sposób profilu kandydata istnieje możliwość dokonywania zmian oraz zarządzania swoimi aplikacjami.

Zapomniałem/am dołączyć CV, wysyłając swoją aplikację. W jaki sposób mogę dostarczyć brakujące dokumenty?

Jeśli skorzystałeś/aś z opcji Aplikuj teraz bez logowania”, należy wybrać w Menu „Profil kandydata”, a następnie „Nie pamiętasz hasła?”. System poprosi o wprowadzenie adresu e-mail (wpisujemy ten adres e-mail, który został podany podczas wysyłania aplikacji bez logowania). W kolejnym kroku otrzymasz wiadomość mailową z instrukcją, jak zresetować hasło, a tym samym uzyskać dostęp do wysłanych wcześniej aplikacji. W stworzonym w ten sposób profilu kandydata istnieje możliwość dokonywania zmian. Brakujące dokumenty należy dodać w polu Moje dokumenty”, a następnie zapisać zmiany.

Jeśli skorzystałeś/aś z opcji Aplikuj teraz, logując się w naszym systemie”, należy zalogować się do swojego profilu kandydata i w polu „Moje dokumenty” załączyć brakujące dokumenty, a następnie zapisać zmiany.

Nie pamiętam swoich danych do logowania. W jaki sposób mogę je odzyskać?

Bez względu na to, czy posiadasz już profil kandydata w naszym systemie, czy też wysłałeś/aś swoją aplikację, korzystając z opcji „Aplikuj teraz bez logowania”, w Menu po prawej stronie należy wybrać „Profil kandydata”, a następnie „Nie pamiętasz hasła?”. System poprosi o wprowadzenie adresu e-mail. W kolejnym kroku otrzymasz wiadomość mailową z instrukcją, jak zresetować hasło, aby móc ponownie zalogować się do swojego profilu.

Wysyłałem/am swoją aplikację na wybrane stanowisko, ale nie jestem pewny/a czy została poprawnie dostarczona. Jak mogę to sprawdzić?

Jeśli aplikacja została poprawnie przesłana, w okienku głównym pojawi się komunikat „Dziękujemy za Twoją aplikację. Skontaktujemy się z Tobą wkrótce”. W kolejnym kroku otrzymasz na swoją skrzynkę mailową wiadomość potwierdzającą otrzymanie przez nas Twojej kandydatury.

Czy mogę przesłać swoje CV na maila?

Zgodnie z procedurą rekrutacyjną naszej firmy nie przyjmujemy kandydatur w formie mailowej. Osoby zainteresowane pracą prosimy o aplikowanie online.

Oferujemy dwie możliwości:

  • „Aplikuj teraz, logując się  w naszym systemie”:
    Wybierając ten sposób aplikowania, należy utworzyć profil kandydata, podając nazwę użytkownika i hasło. Dzięki temu istnieje możliwość śledzenia statusu swojej aplikacji, dodawania dokumentów, wprowadzania zmian, aktualizowania danych lub wycofania swojej kandydatury z procesu rekrutacyjnego.
  • „Aplikuj teraz bez logowania”:
    Wybierając ten sposób aplikowania, należy podać jedynie te dane, które są niezbędne do złożenia aplikacji (* = pole obowiązkowe). Jest to szybki i prosty sposób aplikowania, jednak nie daje możliwości bezpośredniego edytowania wprowadzonych już danych.

Dodatkowo w profilu kandydata możesz włączyć Alert dotyczący nowych ofert pracy. Dzięki temu nasz system co tydzień będzie Cię informował o nowych ofertach pracy.

 

Czy mogę złożyć CV bezpośrednio w markecie?

Tak, jest taka możliwość. Jednak jeśli posiadasz adres e-mail i masz dostęp do Internetu, zaaplikuj do nas poprzez stronę internetową www.kaufland.pl/kariera. Masz tam możliwość stworzenia własnego profilu kandydata, którym możesz po zalogowaniu się zarządzać według własnych potrzeb. Wybierając natomiast opcję „Aplikuj teraz bez logowania”, w prosty i szybki sposób prześlesz swoją aplikację. W każdej chwili masz możliwość zmiany swoich danych, zaktualizowania swojego CV, uzupełnienia danych na swój temat, co znacznie zwiększa Twoje szanse jako potencjalnego kandydata na dane stanowisko. Dodatkowo w profilu kandydata możesz włączyć Alert dotyczący nowych ofert pracy. Dzięki temu nasz system co tydzień będzie Cię informował o nowych ofertach pracy.

Jak przebiega proces rekrutacyjny w firmie Kaufland?

Na naszym portalu kariery znajdują się wszystkie aktualne oferty pracy, które można filtrować według kryteriów takich jak: lokalizacja, obszar zatrudnienia, rodzaj zatrudnienia lub wymiar czasu pracy. Wystarczy wybrać daną ofertę oraz sposób aplikowania. Oferujemy dwie możliwości:

  • Aplikuj teraz, logując się  w naszym systemie:
    Wybierając ten sposób aplikowania, należy utworzyć profil kandydata, podając nazwę użytkownika i hasło. Dzięki temu istnieje możliwość śledzenia statusu swojej aplikacji, dodawania dokumentów, wprowadzania zmian, aktualizowania danych lub wycofania swojej kandydatury z procesu rekrutacyjnego.
  • Aplikuj teraz bez logowania:
    Wybierając ten sposób aplikowania, należy podać jedynie te dane, które są niezbędne do złożenia aplikacji (* = pole obowiązkowe). Jest to szybki i prosty sposób aplikowania, jednak nie daje możliwości bezpośredniego edytowania wprowadzonych już danych.

Po przeanalizowaniu wszystkich kandydatur rekruterzy przekazują każdemu kandydatowi informację zwrotną dotyczącą dalszych kroków. Jeśli aplikujący spełnia wymagania zawarte w ofercie pracy, zapraszany jest na rozmowę kwalifikacyjną. Po tym etapie zakończonym sukcesem następuje kolejna rozmowa i decyzja o zatrudnieniu bądź podziękowanie za udział w procesie. Są takie procesy, w których zamiast drugiej rozmowy kwalifikacyjnej osoby aplikujące zapraszane są do odbycia sesji Assessment Center.
Procesy rekrutacyjne odbywają się w ciągu całego roku, w zależności od zapotrzebowania w danym obszarze. Tak długo, jak nasze oferty pracy widnieją na Portalu Kariery, możliwe jest składanie aplikacji.

Dodatkowo w profilu kandydata możesz włączyć Alert dotyczący nowych ofert pracy. Dzięki temu nasz system co tydzień będzie Cię informował o nowych ofertach pracy.

 

Gdzie znajdę aktualne oferty pracy?

Wszystkie aktualnie obowiązujące oferty pracy znajdziesz na naszej stronie www.kaufland.pl/kariera lub na zewnętrznych portalach: Olx.pl oraz Pracuj.pl

Jak długo można aplikować na daną ofertę pracy?

Tak długo, jak dana oferta pracy widnieje na naszej stronie internetowej oraz portalach zewnętrznych, jest ona aktualna i można w odpowiedzi na nią przesyłać dokumenty aplikacyjne.

Jakie muszę posiadać kwalifikacje, by otrzymać zatrudnienie w firmie Kaufland?

Wszystko zależy od wymagań, jakie należy spełnić przy aplikowaniu na dane stanowisko. W każdym publikowanym przez nas ogłoszeniu znajduje się informacja o oczekiwaniach w stosunku do kandydata. Przeczytaj uważnie ogłoszenie o pracę i zastanów się, czy Twoje kompetencje odpowiadają naszym wymaganiom. Jeśli tak, nie wahaj się i prześlij nam swoje CV.

Wiele firm nie informuje kandydatów o wynikach procesu rekrutacyjnego. Jak jest w przypadku Waszej firmy?

Każda osoba, która przesłała do nas aplikację, otrzymuje informację zwrotną, także wtedy, gdy odpowiedź jest negatywna.

Jakie mam możliwości rozwoju w firmie Kaufland?

Firma Kaufland inwestuje w nieustanny rozwój, przez co stwarza możliwość kariery w wielu obszarach. Kandydaci starający się o zatrudnienie w naszej firmie mogą rozwijać się w strukturach sprzedaży, podejmując zatrudnienie w jednym z naszych marketów na terenie całego kraju. Na naszej stronie www.kaufland.pl w zakładce „Twój sklep Kaufland” możesz sprawdzić wszystkie dostępne lokalizacje. W Centrali firmy mieszczącej się we Wrocławiu zatrudniamy specjalistów i menedżerów odpowiedzialnych m.in. za zakupy, administrację czy szeroko rozwinięty obszar nieruchomości. Na terenie Polski posiadamy także Biura Regionalne i trzy Centra Dystrybucyjne – w Gliwicach, Woli Krzysztoporskiej (koło Piotrkowa Trybunalskiego), a także w Bydgoszczy.

Jakie możliwości współpracy mają studenci/absolwenci szkół wyższych?

Absolwentów lub studentów ostatniego roku studiów zapraszamy do udziału w naszym programie Absolwent, skierowanym do osób, które stawiają pierwsze kroki na rynku pracy. Program ten realizujemy już z powodzeniem od kilku lat. Początkowo tylko w Departamencie Sprzedaży, gdzie proponowaliśmy roczny program wdrożenia na stanowisku Menedżera Marketu/Kierownika Działu, w późniejszym czasie także w Departamencie Zakupu na stanowisku Młodszy Specjalista/Asystent Kupca. W kolejnych latach do programu włączył się także Departament Nieruchomości, gdzie absolwenci odbywali roczny staż na stanowisku Młodszego Specjalisty we wszystkich obszarach związanych z rozwojem i zarządzaniem nieruchomościami oraz Departament Administracji w obszarze controllingu oraz IT. Dziś Program Absolwent oferujemy w sprzedaży na stanowisku Menedżera Zespołu, w Departamencie Logistyki, Zakupu oraz w Pionie Kadr i Płac na stanowiskach specjalistycznych. Program realizowany jest w oparciu o umowę o pracę oraz wnikliwie przygotowany plan wdrożenia. Po zakończeniu programu najlepszych uczestników zapraszamy do stałej współpracy. Program Absolwent daje nie tylko przepustkę do zatrudnienia na czas nieokreślony, to przede wszystkim szerokie perspektywy rozwoju, które nasza firma oferuje każdemu pracownikowi. Wśród absolwentów programu są osoby piastujące dziś wysokie stanowiska menedżerskie.

Ubiegałem się o pracę w firmie Kaufland i moja kandydatura została odrzucona. Czy to zamyka mi możliwość aplikowania na inne stanowisko?

Niepowodzenie podczas procesu rekrutacyjnego nie skreśla kandydata w kolejnym procesie rekrutacyjnym. Oczywiście można aplikować na wiele stanowisk jednocześnie. W każdym procesie rekrutacyjnym Twoja aplikacja zostanie rozpatrzona indywidualnie.

Dodatkowo w profilu kandydata możesz włączyć Alert dotyczący nowych ofert pracy. Dzięki temu nasz system co tydzień będzie Cię informował o nowych ofertach pracy.

Na jakie zarobki i benefity mogą liczyć pracownicy firmy Kaufland?

Wszyscy pracownicy firmy zatrudnieni są na podstawie umowy o pracę. Pierwsza umowa jest na czas określony (do 7 miesięcy), druga zawsze jest zawierana na czas nieokreślony. Benefity dla pracowników firmy Kaufland dostępne są zarówno z inicjatywy pracodawcy, jak i w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Benefity udzielane w ramach ZFŚS przysługują wszystkim zatrudnionym, jednak są uzależnione od sytuacji materialno-życiowej pracownika. W ramach benefitów świątecznych wszyscy pracownicy firmy Kaufland na początku grudnia otrzymują upominki świąteczne. Ich zawartość za każdym razem utrzymywana jest w tajemnicy i stanowi ogromną niespodziankę. Oprócz tego każdy pracownik otrzymuje bony zakupowe (zarówno na Święta Bożego Narodzenia, jak i na Wielkanoc), które można zrealizować w naszych marketach. Wartość bonów uzależniona jest od wysokości dochodów przypadających na jednego członka rodziny. Bony działają jak karta prepaid i można je wykorzystać w ciągu czterech lat od ich wydania.
Raz na dwa lata, w ramach ZFSŚ, pracownikom naszej firmy przysługuje dofinansowanie do zorganizowanego wypoczynku oraz coroczna możliwość wzięcia udziału w imprezie rekreacyjnej i kulturalno-rozrywkowej.
Ponadto w firmie dwa razy do roku zwoływana jest komisja socjalna, która pracownikom znajdującym się w trudnej sytuacji życiowej przyznaje bezzwrotne zapomogi finansowe oraz bony towarowe.
W trosce o zdrowie swoich pracowników firma Kaufland oferuje pakiet opieki zdrowotnej firmy Lux Med, który w całości lub częściowo finansowany jest przez pracodawcę. Nasi pracownicy mają możliwość korzystania z karty sportowej MultiSport, która w części dofinansowywana jest przez pracodawcę. Pracownicy firmy Kaufland mogą na bardzo preferencyjnych warunkach przystąpić do programu grupowego ubezpieczenia na życie. Co ważne, partnerzy czy członkowie rodzin naszych pracowników również mają możliwość skorzystania z kart sportowych, prywatnej opieki medycznej czy ubezpieczenia grupowego.
W firmie Kaufland świętujemy jubileusze pracy naszych pracowników. Pracownicy, którzy w firmie przepracowali 10, 25 lub 40 lat otrzymują od pracodawcy nagrody pieniężne i rzeczowe.

Oferty pracy

Chciałbyś u nas pracować? Na naszym portalu kariery znajdziesz wszystkie aktualne oferty.

Profil kandydata

Załóż konto w naszym systemie i śledź status swoich aplikacji zgłoszeniowych.

Formularz kontaktowy

Masz pytania? Nasz zespół rekrutacyjny chętnie na nie odpowie.
Praca przy roznoszeniu gazet reklamowych

Poszukujemy roznosicieli gazet reklamowych oraz koordynatorów na terenie całej Polski.

Osoby zainteresowane pracą prosimy o kontakt:

E-mail:dystrybucja.rekrutacja@kaufland.pl  

Tel.: 71 / 37 70 180

W temacie E-maila prosimy o podanie nazwy swojego miasta.

Praca przy roznoszeniu gazet reklamowych