Konkursy: Market Miesiąca, Market Roku 2022 i Dział Kwartału Owoce i Warzywa
Jesteście wyjątkowym zespołem. Wiedzą o tym także nasi klienci. Dlatego DAJCIE Z SIEBIE WSZYSTKO I ZAWALCZCIE O TYTUŁ! Na najlepsze markety czeka atrakcyjna nagroda dla całego zespołu.
Pokażcie, na co Was stać!
Market Miesiąca i Market Roku 2022
Nagrody
Budżet na organizację wspólnego wydarzenia dla pracowników marketu
Przykłady wykorzystania:
- Impreza z muzyką
- Wycieczka integracyjna
- Piknik dla rodzin pracowników
Nagrodzone zostaną 3 TOP Markety w regionie GL
- Budżet na każdego pracownika na organizację wspólnego wydarzenia*:
1. miejsce – 200 PLN
2. miejsce – 150 PLN
3. miejsce – 100 PLN
- Wręczenie pucharów na konferencji Fokus Klient: udział w wydarzeniu przedstawicieli zwycięskich marketów
*Market sam decyduje o rodzaju imprezy – czas na wykorzystanie budżetu wynosi 6 miesięcy
Nagrodzony zostanie jeden TOP Market w regionie GL
- Budżet 100 PLN na każdego pracownika na organizację wspólnego wydarzenia*
- Przekazanie przez GF danego regionu Dyplomu i wywieszenie go w pomieszczeniu socjalnym
*Market sam decyduje o rodzaju imprezy – czas na wykorzystanie budżetu wynosi 6 miesięcy
Kryteria konkursu
Poniżej znajdziesz kryteria konkursu Market Roku 2022 i Market Miesiąca.
Więcej informacji uzyskasz u swojego managera.
Dział Kwartału Owoce i Warzywa
Pierwsza edycja konkursu prowadzona jest od dnia 1 sierpnia 2022 r. do 31 października 2022 r.
Kryteria
Celem Konkursu jest wyłonienie po trzech miesiącach trwania trzech marketów w ramach każdego regionu GL (region wschód i region zachód), które osiągnęły najwyższe miejsce w rankingu wyliczonym wg. następujących kryteriów (o określonych wagach w punktacji końcowej):
- odchylenie do poprzedniego roku w przypadku obrotów – waga 12%
- udział w obrocie – waga 15%
- liczba klientów w stosunku do poprzedniego roku obrotowego – waga 8%
- udział klientów – waga 10%
- wartość paragonów w stosunku do poprzedniego roku obrotowego – waga 6%
- odchylenie od planu w przypadku odpisów operacyjnych – waga 8%
- udział przecen w stratach – waga 11%
- inwentaryzacja – waga 10%
- wskaźnik akceptacji Autodispo – waga 5%
- opinie klientów na temat świeżości – waga 5%
- opinie klientów na temat dostępności towarów – waga 5%
- opinie klientów na temat czystości działu OW– waga 5%
Konkurs polega na tym, że Pracownicy marketów w okresie trwania konkursu podejmują starania aby osiągnąć na dziale Owoce i Warzywa jak najlepsze wyniki dla ww. kryteriów.
Na wewnętrznej platformie DWH VIS będzie publikowany miesięczny ranking marketów (ranking miesięczny ma charakter informacyjny)
Nagrody
Nagrodą w Konkursie jest doładowanie kart pracowniczych Kaufland, które zostaną przyznane w następującej wysokości:
- I miejsce – 100 PLN netto
- II miejsce – 75 PLN netto
- III miejsce – 50 PLN netto
na każdego aktywnego Pracownika zatrudnionego w danym markecie.
Regulaminy Konkursów
Dajcie z siebie wszystko i zawalczcie o tytuł!